Jižní větev,  Stezka Českem

2. DEN- Beskyde, Beskyde, kdo po tobě ide😍, konečně výhledy a první trail angel😍; celkem 61 km

3. 7. 2022

Naše první noc v roští byla zase zajímavá🤣, asi ve 22h00 nás budí výstřel😳. Vyskakuju na zadní a připravuju kudličku, s Martínkem to ani nehne🙈, zatím ho nebudím a čekám, co bude….Čekám asi 15 minut a zdá se, že myslivec to něco trefil a už si to odváží pryč…Netrefil…Asi za další hoďku slyšíme výstřely dva, to už budí i Martínka, ale nedá se nic dělat, víme, že po nás nestřílí, jen je to divný pocit🤔.

Usínáme, ale spíme trhaně…Musíme si zase na trail zvyknout, je to přecijen už měsíc, co jsme na trailu spali 😊. Zanedlouho nás budí ohňostroj, který je slyšet z údolí pod námi, ale toho se nebojíme😊.

Ráno vstáváme v 5h45 a budíme se do mlhy…Rychle snídáme, klasika kašička a kávička😍, mňam, také nám chyběly a balíme ze včera mokré věci…Tady v ČR to bude jiný kalibr🤣🙈, tady nám v té vlhkosti nic moc neuschne🤣, v Americe nám to vyfoukal vichr🤣, ale tak nějak se to naučíme.

Vyrážíme po 7h00 a těšíme se na výhledy🤩:

Zanedlouho přicházíme k vyhlídce, kde vykukují z mlhy vrcholky Beskyd, aspoň něco🤩:

Pokračujeme dále, až přicházíme do osady Bílý Kříž, která se nám moc nezamlouvá, je taková opustěná, zarostlá a neupravená😪:

Osadou jen procházíme, až narazíme v 9h30 na sympatickou Chatu Doroťanku s velmi příjemnou obsluhou😍, dovolují nám tu si dobít telefon a powerbanku, hrozně moc děkujeme🤩, a samozřejmě neodoláme a dávame si česnečku a kofolu a no přiznáváme🤣🙈, pivko, ale napůl, aby bylo dost energie🤣:

Posilněni si to štrádujeme dál krásnými Beskydy😍, je už teplo, tak sušíme navlhlé svršky a kocháme se krásnou přírodou:

Kolem 12h30 dorazíme k ranči na Beskyde, který je hiker friendly, můžete si tu postavit stan a dobít, my zde s Kofolou obědváme svůj oběd a kocháme se hezkým prostředím, velmi příjemné místo😍😊:

Zvedáme se a musíme ukrojit ještě pár kiláčků, chceme jich dát dnes kolem 35, sluníčko peče fest, tak se potíme taky fest🤣:

V 16h30 jsme na Masarykově chatě, kdé potkáváme prvního trail angela😍🤩, pan majitel nás nechá se vykupčit v užasné teplé sprše, dává nám i mýdlo a ručník, hrozně moc děkujeme, tohle je hotový zázrak🤩.

Strávíme zde asi hodinku a v 17h00 pokračujeme dál…

Ani se nenadějem a jsme na Slovensku, i když stezka vede šup k sousedům, a šup zpátky domů celou dobu😊. Ani se nenadějem a nastupujeme na Javornický hřeben😊:

Čeká nás drsné stoupání, zapíchli bysme to dřív, ale nemáme vodu, tak není zbytí a musíme ještě 2 kiláčky nahoru🥵:

Tenhle výstup nám dal zabrat🥵

Po 19h00 jsme u pramene a Martínek se chopí své oblíbené činnosti😊, nefiltrovali bysme, voda je ze studánky, ale teče hrozně pomalu, tak nabíráme z tůňky pod trubkou a tam plavou pulci🤣🙈, a ty já pít nehodlám teda🤣:

Po 19h30 jsme u přístřesku, který je už zabrán asi 6 hikery, tak stavíme stan opodál, vaříme véču a ve 21h00 zaléháme…Omladina vytahuje kytaru a do 22h30 nám vyhravají, mají velmi zajímavý repertoár🤣, tata, tatatatatatata….🤣🙈, to nám bude v uších znít ještě dlouho🤣:

3. DEN- co toto je za hicák🙈, máme novou kamarádku a prý tu běhá medvěd🙈🙏, celkem 94,1 km
1. DEN- nejvýchodnější bod ČR, celý den v mlze a tolik lidí jako?😳🙈; celkem 27,5 km