Pacific Crest Trail,  Washington

25. DEN- Zoologická zahrada, sosáci sou zpátky😡 a hikování v mrazáku🥶; míle 2221, 4

17. 7. 2023

Noc byla ze začátku, jak kdybysme spali v sauně😤, to vedro bylo nesnesitelné. Spali jsme jen ve spodním prádle a hrozně se potili🙏. Během noci ale přišlo ochlazení, které ovlivnilo i náš 25. den.
Takže jsme za mokré spacáky potem, byli nakonec k ránu i rádi🙏.
Spali jsme celkem dobře, žádná zvířátka se nekonala, a žádné ani nikdy nechceme, aby se konala🤣🙏. Venku ze spacáků jsme v půl 6 a jdem se dát do klasického kolečka. Dnešek je ale něčím výjimečný😍, máme úplně jinou náladu, spíme totiž na místě, kde je záchod😍😍, kdo nezažil kopání kočičích děr každý den, ten nepochopí🤣, ale zase z toho balancování máme už pěkně namakané nohy🤣, to zase jako jo🤣. Takže si dnes oba dva pěkně posedíme a jsme hrozně moc rádi, že s sebou nemusíme táhnout použitý toaleťák🤣🙈.
Vedle nás spal i Zubař, který chodí s chlápkem z Rakouska- dali jsme mu také jméno- Krajánek, bydlí kousek od českých hranic totiž, oba mají stejné tempo, akorát Krajánek dnes asi zaspal🙈🤔, a tím si koleduje o průser🙈. Je 5:50, my zasedáme k snídani, Zubař už balí stan a Krajánek nikde😳:

I Martin chce Krajánkovi pomoct🙏

Přemýšlím, že bych ho šla vzbudit, aby nedostal pár facek chudák😥. Najednou se jeho stan otevře a on vylézá oblečen, bágl skoro sbalený🙏, uf, tos měl teda štěstí🙏. Zubař už okatě hrabe nohou kamínky v zemi, mám nutkání běžet ke Krajánkovi a pomoct mu házet do batohu zbytek věcí, ale on to zvládá, taky aby ne, pohled na Zubaře je děsivý 🤣. Je 6:10, Zubař už by měl pár mil v nohách, ale nakonec odchází spolu. Nechápeme, kdy Zubař a vlastně jestli vůbec jí🙏, za Krajánkem vlaje aspoň obal od tyčky🤣.
Ještěže nás nikdo honit nemusí, dojíme, sbalíme, posedíme si ..😍😍 a jdeme tam hodit další dvacičku🥳.
Oproti včerejšku se ale velmi, opravdu velmi ochladilo🥶, tohle je masakr jako😳, je asi tak sedm stupňů a je nám vážně dost velká zima, připadáme si jak zavření v mrazáku🥶, zlatá sauna🤣. Jo jak jsme nadávali na vedro, já vím😂🙈.
Nejdříve doslova kmitáme k vodě, která je za cca 2 míle, tam začíná pršet a objevují se i sosáci😳😳🙏🙈, my o nich věděli, půjdeme dnes kolem hodně jezer, takže to bylo jasné😥. Naštěstí nás ale trochu chrání počasí, tím, jak je zima a fouká, tak sosákům je taky zima a ve větru jim moc lítat nejde😛😛, takže to není tak hrozné🙏, ven vylezli jen ti největší drzouni😤😡:

Terén je dnes nenáročný, jdeme krásou s názvem Indian Heaven Wilderness😍, jen ta příšerná zima by mohla být míň příšernější😂:

Jak není takové teplo, tak nám to celkem rychle odsejpá, v půl 12 máme 19 km, tak už si zasloužíme obídek😍, ten se dnes podává u Deer Lake, u Bear Lake, které se nacházelo kousek blíž, jsem ho podávat odmítla😂:

A proč že dnes ta zoologická zahrada? Protože ta jezera a jezírka tady mají názvy podle zvířátek😍, jen si teda mohli nechat toho medvěda😂, přejmenovávám tedy jeho jezero na Montýskovo😍, lepší kočička než ňákej bručoun😂. Jo a taky se mi nelíbí to Velké a Malé Komáří 😂🫣, to sou nápady 🤔:

Po obědě nám zbývá už jen cca 14 km na místo, kde je voda a kempoviště. Začínám ale mít malinkou krizi, za prvé jsme dnes měli velký oběd- každý měl celou čínskou polévku a celého tuňáka 🤣, jindy je to vždy na půl🙈, takže s tak plným žaludkem se moc dobře nešlape. A pak mě fakt hodně píchá v zádech, hlavně lopatky😥. Tím se dostávám k častým dotazům od vás- jak jsme na tom s nohama.. Nohy super, jsou to držáci, ušly už skoro 600 km😍🙏🙏, ale záda jsou horší. Martin bere na bolest zad ibalginy a mně se v nich asi skřípe nějaký nerv, bolest mi vystřeluje do klíční kosti a levé ruky a občas necítím prsty na ruce. Ale zatím mi ruka neupadla, tak to nějak dávám🙏.

Cestou k místu, kde dnes bude stát náš domek, ještě v mracích zahlédneme nádhernou horu MT. Adams, už se na tebe Adame moc těšíme 🥰:

Mt.Adams

A v 17:00 už stavíme příbytek a jsme rádi, že jsme zase dali k 21 mílím🙏. Venku je stále zima jak blázen, takže rychle večeře dál od stanu, Martin si dává čínskou polévku, kterou hned přejmenovává na- vošizený burger😂, já mám tortilu s burákovým máslem a marmoškou, kterou přejmenovávám na- maková bábovka od maminky❤️, a jde se domů trošku zatopit🙏. Včera 40, dnes 10 stupňů, to jsou skoky🤣:

Usínáme v 19:30 a zítra se těšíme do města Trout Lake na…hádejte😂.

Ještě pár fotek z dnešního dne😍:

26. DEN- kuchařka roku a Nero Day v Trout Lake❤️; míle 2229,9
24. DEN- 15 km stoupání, trail magic😍, a zubař je nezmar😂; míle 2200,6