Oregon,  Pacific Crest Trail

19. DEN- Ramona falls, botanická zahrada a Oregon se na závěr pěkně předvádí😍; míle 2130,3

11. 7. 2023

Dnešní noc byla….ÚŽASNÁ😍, spali jsme bez jediného probuzení až do 5:00, kdy nám zazvonil budík. Nestihli jsme se ani bát medvědů a jiného zvířectva🙏. No přiznám se, že v 5:00 sem ani já nevstala🤣 a to je teda, co říct 🤣. Přeřizujeme budík na 5:40 a vůbec se nestydíme🤣, naštěstí nemáme před kým, jsme tu úplně sami. Snídaně je beze změny, ono se toho na trailu moc vymýšlet nedá, když potřebujeme nosit lehká jídla, takže každý po dvou pytlíčkách kaše, ale začínáme mít pocit, že nám z těch pytlíčků někdo ujídá🤣, nějak po nich máme do hodiny hlad🙈. Martin si kaši tedy vylepšuje nutelou a já zítra udělám to samé, akorát do ní zamíchám arašídové máslo, které je dost nechutně nechutné🤣🤣, ale nic jiného, co mohu, jsem nenašla 😥. Zacpu si nos a nějak to do sebe narvu🤣.

Hned ráno nás čeká nádherná podívaná – Ramona Falls- je to alternativa trailu, ale je stejně dlouhá a stojí vážně za to na ní uhnout, podívejte se s námi😍:

No a po této krásné ranní podívané se vydáváme do náročného asi 6km dlouhého stoupání😤. Je sice pod mrakem, ale stejně je nám hrozný hic, já zase šetřím vodou, klasika, co kdyby nebyla tam, kde je označená, takže mě za chvíli samozřejmě začne bolet hlava. Nepoučitelná🙈. Pomohou mi, krom pořádného napití, výhledy na MT. Hood a neskutečně nádherně vonící kytičky, vstoupili jsme do hotové botanické zahrádky😍:

Mt. Hood

Oběd se dnes podává o něco dříve, to kvůli vodě, a v té nejmenší kuchyni, kterou jsme po cestě našli🤣, jak se stoupá, tak se jde samozřejmě příkrým svahem, takže o rovné plácky je tu velká nouze, ale vejdu se ke stolu i se svýma ze včerejšího brodění ještě mokrýma a ze dneška špinavýma botama🤣. Oběd je dnes ve stylu- ať se i oči nají🤣🥰, hořčice tu dobrotu pěkně ozdobí a dodá pálivou chuť:

Po obědě nás čeká ujít ještě přes 20 km a to převážně zase do kopce, cestu nám ale ukazují krásní motýlci😍:

Ke konci dne už toho máme zase plný brejle, to dnešní stoupání nám dává zabrat, já si ještě k tomu všemu díky své ohromné šikovnosti hůlkou skoro probodnu malíček u nohy, takže dostanu velkou pochvalu 🤣. Mám ráda, když mi někdo říká, že jsem fakt šikovná 🥰🤣🙏.
Oregon se s námi ale nechce rozloučit s pocitem, že nám nadělil jen komáry sosany, na samém vrcholu dne se nám ukazují překrásné výhledy 😍, Oregone, sice už koukáme do Washingtonu, na jehož hranici zítra dorazíme 😍, ale máš to tu také moc krásné ❤️:

Místo na stan nacházíme u vody, proto jsme to sem i dnes natáhli, máme v nohách přes 21 mil a zítra nás ještě čeká něco kolem dvacky a budeme na Mostě Bohů😍, hranici s Washingtonem❤️.

Na kempovišti už se šmrdolí jeden hiker. Typujeme ho na Mexičana, chybí mu asi čtyři přední zuby a mně fantazie frčí na plné obrátky🙈. Hiker to není, nebo je, ale hodně nezkušený. Vůbec ho neodsuzujeme, chraňbůh🙏, i my jsme kdysi s hikováním začínali, a dodnes to nemáme úplně vychytané🙈, ale dotyčný se chová zvláštně a já mám divný pocit prostě. Jeho angličtina je horší než naše, ale je velmi upovídaný, vypráví nám, jak je dnes poprvé sám venku, jak má těžký bágl, no hochu, o tom si můžeme povídat hodiny🤣. Pak přijde a jestli mu nepujčíme kabel na nabití telefonu, že ho zapomněl doma. Samozřejmě, že ano, ale nevěřím ti to🤣.
Pak si začne vařit na mega vařiči, akorát má špatnou bombu, tak mu to nefrčí. No já už mám vymyšlenou teorii, že je to mafián, který to tu na nás hraje, za rohem čekají jeho kumpáni v autě a až usneme, tak nás unesou🙈. Chci se přestěhovat, hned teď!!! 🙏🙏, Martin si klepe na hlavu a usíná 🙈. No tak jo, já nás tu teda pohlídám, aby nás nikdo neunesl🙈, připravuju hůlky k ruce a jsem připravená všechny mafiány z okolí vodrovnat🤣. Držte mi pěsti 🙏🍀.

PS: asi v polovině dneška se na nás vrhli zase komáři, mě málem vomyli, Deet situaci ale statečně zachránil🙏. Naštěstí to byl úsek dlouhý asi jen jeden kilometr, tak jsme ani nestihli moc vyšilovat🤣.

I já nakonec samou únavou usínám 🙏, hůlky jsou ale se mnou ve spacáku🤣🙏. Nožky bolí, malíček nadává, jaký sem pako, a já mu slibuju, že zítra dostane dlouhou teplou sprchu🙏🥰 (nedostane🤣🙈).

20. DEN- neškodný mafián🤣, kouzelný Eagle Creek, zubař a Cascade Locks❤️; míle 2149,5
18. DEN- Přejezd k Timberline Lodge, Mt. Hood, a první brod; míle 2109,4