Centrální Kalifornie a High Sierra,  Pacific Crest Trail

10. DEN: Duck Pass a konečně postel, sprcha, burger a pivo🤣; míle stejná

21. 7. 2024

Zvyk je železná košile, vstáváme zase v 5h00, ještě je tedy tma, ale člověk si nesmí nic moc připouštět, to nic je myšleno jako medvědy a jiné brontosaury😅🙈.

Dneska je ale speciální den🩷, moje maminka slaví krásné kulaté narozeniny🩷. Po prvních slunečních paprscích jí posílám obejmutí a pohlazení🩷.

Vše nejlepší k narozeninám, maminko moje, těším se, až tě obejmu a popřeju osobně🩷🌷🌹. Trošku si u tohoto přáníčka pobrečím, ale vím, že brzy se se svou milovanou rodinkou zase shledám🥰🩷.
No a pak se jako obvykle nahlas ohlásím, že jdu ven čůrat, ať se méďa odporoučí🙏. Cestou zpět přináším naše děti a společně ukuchtíme snídani😍.
Martínek mezitím pobalí karimatky a spacáky, abysme to po snídani jen naházeli do báglů a vyrazili.
Vyrážíme zase před půl sedmou a dneska s jinými pocity, my totiž dnes dorazíme po 8 a půl dni do města😍. My se vykoupeme🤩🤩 a najíme pořádně👏:

S touto vidinou to jde úplně samo, volíme alternativu trailu, kterou nám doporučili hikeři, kteří spali dnes vedle nás.
Jezero Duck Lake, které se nachází nad námi je prý úchvatné😍 a na to my slyšíme🤩.
Ranní stoupání není tak prudké a když nepeče sluníčko, tak se šlape krásně😍.
Za půl hodinky jsme u zmíněného jezera a jsme svědky vycházejícího sluníčka zpoza hor, ticha a naprosté svobody😍. Pro tohle tu jsme, pro tuhle nádheru🤩:

Nahoře v průsmyku chytáme po dlouhé době signál a objednáváme si v Mammoth Lakes hotel na dva dny🙏, cena teda připomíná drahotu🙈, ale co, jsme tu přeci na dovolené🤣.

Také o sobě dáváme vědět rodinám a za chvíli frčíme z kopce, nožky nás předbíhají, jak ty se těší na tu vanu😍, až je musíme napomínat, aby se trošku zklidnily, jinak si ještě způsobí nějaké zranění🙏🙈🏃‍♂️.
U jezera, které je doslova obsypáno jednodeňáky, karavany i stany, jsme v 10h30 a vydáváme se najít zastávku autobusu, který nás odveze do civilizce😍:

V buse se s námi dává do řeči Američan, který se jednak vyptává na PCT🩷, a druhak nám doporučuje na jídlo a pivo místní pivovar😍, tak to moc děkujeme, moc se tam těšíme😍.
Ani ne za dvacet minutek jsme ve městě a hned zabíráme v pivovárku místa😍, bože, děkujeme za ty vychlazené dary😍:

Jedno v nás zasyčí a my ji na tom sluníčku máme hned jak z praku😅🙈, tak se rozhodneme tu opičku trošku zajíst😆:

Posilněni na těle i duši se rozhodneme jít prosit do hotelu, aby nás ubytovali o dvě hodiny dřív😅🙈, jako proč to nezkusit, za zeptání nic nedáme:

Před hotelem se upravuju, nahodím zmožený výraz a….ono to zabere🤩🤩, paní nám dává první uklizený pokoj a my se popereme ještě ve dveřích o sprchu🤣🤣.

Hádejte, kdo vyhrál🙏, mydlím se jak splašená🤣, vypínám a zapínám vodu jen pro to, že můžu🤣, teče, neteče, teď teče, teď neteče😅, to je super hra🥰.

Najednou slyším klepání, že Martínek musí fakt nutně😅, no tak jo, pokračovat ve hře budu za chvíli teda.
Po sprše střídá hra s vodou hru, kdo stihne doběhnout dřív na wc🤣, burger a pivko po týdnu udělalo své a my máme co dělat, abychom se na záchodě stihli vystřídat🙈.
Myslím že by pokoje pro hikery měli vybavit dvěma záchody, to by bylo velmi praktické 🙏, asi jim to při odchodu poradím😝.
Vykoupaní a třicetkrát vyprázdnění se vydáváme projít město🤩.
Bereme si batohy, že cestou koupíme něco k večeři a něco na zobání🙂:

Jde se na nákup
Místní pekárna

Dojdeme až k obchodu Vons, kde něco z jídla pobereme a do hotelu se necháme zase dovézt stylovým autobusem😍:

Na pokoji pak nahráváme články a videa a libujeme si, že jsme v posteli a blízko záchodu🤣.

No a co jsme na prvním úseku trailu zjistili?

• powerbanky nám vydrží s trochou šetření 9 dní🙏, taky aby ne, jsou celkem těžké😅
  • jídlo na 7 dní by nám vydrželo i na 11, ale to jen proto, že nám nebylo úplně hej, věříme, že další úseky budeme více jíst, za první týden jsem dost zhubla😰
  • s toaleťákem opatrně, ještěže jsme měli jeden celý a zbytek z hotelu v LA😅🙏
  • na Sieře opalovací krém s faktorem 30 nestačí😅🙏
  • když nemůžeš, tak ten druhý může, a to ti vždycky pomůže jít dál🥰🍀
  • když nemáš motivaci a vnitřní sílu, tak ten druhý ji vždy má🩷
  • když se bojíš, ten druhý tě uklidní🩷
  • když ti není dobře, ten druhý tě obejme, aby ti bylo líp🩷
  • když tě něco bolí, ten druhý ti to pofouká, aby to tolik nebolelo🩷
  • když zmoknete, tak zase uschnete a sluníčko vás zase zahřeje☀️
  • a jedna na závěr- Hike your own hike- je to jen tvůj trail a ty ho jdeš tak, jak ti to vyhovuje🩷, a na to nikdy, milí čtenáři, nezapomeňte😘🩷
11. DEN: Zero v Mammoth Lakes🥰, nové ponožky a nacpaní méďuláci🍔; stále stejně mil
9. DEN: Silver Pass, nová sůša🤣 a zase bouřka🙈; míle 897